...

از صبح باد و خاکه که راه افتاده

روزهای آخر سال خیلی مزخرفند

دو روزه اینقدر با مراجع ها بحث کردم که ظهر نای حرف زدن نداشتم

فقط می خوام زودتر تموم بشه

برم

دور

دور


خلقم نحس شده

خیلی

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:17 ب.ظ

امیدوارم سال جدید مملو از خوبی و خیر باشه براتون.

ممنونم
همچنین برای شما

نازنین یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:42 ب.ظ

ابن قراردادهای تقویمی رو نباید جدی گرفت.
جنب و جوش مردم دم عید برای من حیرت انگیزه. محاله تو زندگی این همه آدم همه با هم اتفاق مهمی افتاده باشه. برای همینه که همه چیز به نظر تقلبی میاد.

درسته
من یه زمانی خیلی علاقه داشتم به منشا رفتارهای آدمی
پائولو کوییلو میگه منشا رفتارهای ما ترس ، طمع ، عشق و شهوت (غریزه ) است
مازلو میگه نیازه
خودم فکر میکنم منشا رفتارهای ما یا دانش است یا تقلید ( وبیشتر تقلید )

لیلا جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید پر از سلامتی و آرامش

سلام
ممنون
همچنین برای شما

مریم یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 12:41 ق.ظ http://l-r-y.blogsky.com

امیدوارم سال خوبی داشته باشین

سلام
ممنونم
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد