She and Her Darkness

My heart weights minimum a tone

وزن قلب من حداقل یک تن است

An army's feet pounding on my head

چکمه ارتشی روی سر من

Maybe I'll wake up one day to notice

شاید یک روز از خواب بیدار شوم

That all my life was just a dream...

 همه زندگی من فقط یک رویا بود ...

And maybe I'll be better off without you

و شاید من بدون تو بهتر خواهم بود

You left me here with all my thoughts

تو با تمام افکار من اینجا را ترک کردی

I'd write a zillion words or walk a million miles

من یک کلمه ی زیلون را نوشتم یا یک میلیون مایل راه می رفتم

I'd sleep on broken glass just not to lose your smiles

من فقط بر روی شیشه های شکسته می خوابم و لبخند هایم را از دست نمی دهم

I travel for you around the world

من برای تو در سراسر جهان سفر می کنم

Collecting moments, o how absurd

جمع آوری لحظات، و پوچ پوچ است

To bring you beauty, to bring you joy

برای تو زیبایی به ارمغان بیاورد، به تو شادی بدهد

I wish I'd be a little boy

آرزو می کنم یک پسر کوچک باشم

Where is that silence you primised me?

کجایی که سکوتت را بامن آشنا  کردی؟

Why is that distance so close to me?

چرا این فاصله خیلی نزدیک است؟

Why is your violence still hurting me?

چرا خشونت تو هنوز به من لطمه می زند؟

Why are your eyes avoiding me?

چرا چشمانت را از من بر می گردانی ؟

Let me say thank you for all that you have given me.

بگذارید بگویم از آنچه که به من داده ای تشکر می کنم.

Thank you for everything you've done.

با تشکر از همه چیز که انجام داده ای

Forgive me for saying one last thing:

من را ببخش که می گویم:

I miss you and I hope you hear this song!

من دلم برای تو تنگ شده و امیدوارم این آهنگ را بشنوی

I travel for you around the world

من برای تو در سراسر جهان سفر می کنم

Collecting moments, o how absurd

جمع آوری لحظات، و پوچ پوچ است

To bring you beauty, to bring you joy

برای تو زیبایی به ارمغان بیاورد، به تو شادی بدهد

I wish I'd be a little boy

آرزو می کنم یک پسر کوچک باشم

I'm dying for you, can't you see?

من برای تو میمیرم، نمی توانی ببینی

I'm lying for you to be free!

من دروغ می گم که تو آزاد هستی

I hunger for you, 'cause I can't eat!

من برای شما گرسنه هستم، زیرا نمی توانم بخورم

I'd vanish for you in defeat!

من برای تو شکست خوردم


دانلود از اینجا

online

آنلاین رقیبانی و من تاب ندارم ...

قهر

با آدمها طولانی قهر نکنید

یاد میگیرند بدون شما زندگی کنند ...

باگ

هر قدر بی اعتنا تر باشی عزیزتری ...

(برنارد شاو)


حقیقت تلخی هست که این روزها تو روابط آدمها دیده میشه

دیشب دوستی برام نوشته : زمانی که یک رابطه تموم میشه کسی که تمام کننده رابطه نیست به شخص تمام کننده علاقه بیشتری پیدا میکنه !

علاقه ای بیشتر از زمان رابطه .


براش نوشتم اینم از باگهای سیستم عاطفی انسان هست !...

Cher-Dov'e L'Amore

Cher-Dov'e L'Amore
Dov'e L'Amore
Dov'e L'Amore
I cannot tell you of my love
نمی توانم از عشقم برایت بگویم          Here is my story    
این داستان منه                                         
I'll sing a love song
ترانه ای عاشقانه خواهم خواند                                        
Sing it for you alone
تنها برای تو میخوانمThough you're a thousand miles away
گرچه تو هزار مایل دور هستی                                          
Love's feeling so strong
احساس عشق خیلی قویه                                             
Come to me baby
پیشم بیا عزیزمDon't keep me waiting
مرا در انتظار نگذار                                              
Another night without you here
شبی دیگر بدون تو در اینجاAnd I'll go crazy 
من رو به جنون میکـِشه
There is no other there is no other
دیگری وجود نداره دیگری وجود نداره
No other love can take your place
هیچ عشق دیگری که بتونه جای تو رو بگیره
or match the beauty of your face
یا با زیبائی صورت تو برابری کنه
I'll keep on singing til the day
آنقدر به خواندن ادامه میدم تا روزی کهI carry you away
تو را از خودتت بیخود کنم
With my love song
با ترانهء عاشقانه خودمWith my love song
با ترانه عاشقانه خودم
Dov'e L'Amore
Dov'e L'Amore
Where are you now my love?
الان کجائی عشق من
I need you here to fold me
در اینجا به تو احتیاج دارم تا در آغوشم بگیری
Whispered so sweetly
خیلی دلنشین زمزمه کردی
Feel my heart beating
تپش های قلبم را احساس کنI need to hold you in my arms
احتیاج دارم که تو را در میان بازوانم بگیرم
I want you near me
می خوام که نزدیک من باشی
Come to me baby
Don't keep me waiting
Another night without you here
And I'll go crazy
There is no other there is no other
No other love can take your place
or match the beauty of your face
I'll keep on singing til the day
I carry you away
With my love song
With my love song
Non c'e nessuno
(there is no other)
دیگری وجود ندارهNon c'e nessuno
Non c'e nessuno
Bello come te e ti amo
(as beautiful as you and I love you)
به زیبائی تو و من تو را دوست دارم
Come to me baby
Come to me baby
Another night without you here
And I'll go crazy
There is no other there is no other
No other love can take your place
or match the beauty of your face
I'll keep on singing til the day
I carry you away
With my love song with my love song


دانلود آهنگ از اینجا