ده سال بعد...


‍ ‍ ده سال بعد از حال این روزام

با کافـه هـای بــی تو درگیرم


گفتم جهان بی تو یعنی مرگ

ده ساله رفتــی و نمی میرم


ده سال بعد از حال این روزام

تو تــوی آغـــوش یکی خوابی


من گفتم و دکتر موافق نیست

تو بهتـــر از قرصـــای اعصابــی


ده سال بعـــد از حــال این روزام

من چهل سالم می شه و تنهام


با حوصـــله  ،قرمز، سفید ، آبی

رنگین کمون می سازم از قرصام


می ترسم از هر چی که جا مونده

از ریمل ِ با گریـــه هـــــــا جـــــاری


از سایه روشن های بعد از ظهر

از شوهری کـــه دوستش داری


گرم ِ هم آغوشی و لبخندین

توُ بستر ِ بـــی تابتون تا صبح


تکلیف تنهـاییــم روشن بود

مثل چراغ ِ خوابتون تا صبح


ده ساله که لب هام و می بندم

با بوسه هــــای تلـــخ هر جایـی


ده ساله وقتی شعر می خونم

لبخند ِ روی صندلــــی هــایــی


یه عمر بعد از حال این روزام

یـــه پیرمردم توی ِ یـــه کافه


بارون دلم می خواد ،هوا اما

مثل موهای دخترت صـــافه


نظرات 4 + ارسال نظر
نون سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 01:37 ق.ظ

یه فضولی کنم؟
مشکل هکسره داره متن
ده ساله= ده سال است، اینجا کسره گذاشتن غلطه، ه میخواد
بقیه کسره ها طبیعتا به جا هستند

سلام
مرسی

درست شد ؟

نون سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:13 ق.ظ

عاالی،
ممنون :)

مریم جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 12:38 ق.ظ http://l-r-y.blogsky.com

شعر از کیه؟

سلام
یادم نیست متاسفانه

Ali_MJfollower چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 08:38 ق.ظ http://thisistheman15.blogsky.com

نابود شدم ... نابود شدم ... این داستان منه ... 40 ساله و 10 سال بعد از رفتن او ... آتیش گرفتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد