Vitas.Zvezda

Очень много раз я себе задавал вопрос

بارها از خودم پرسیده ام

Для чего родился на свет, я взрослел и рос

چرا متولد شدم و رشد کردم

Для чего плывут облака и идут дожди

چرا ابرها شناورند و باران می بارد

В этом мире ты для себя ничего не жди

در این دنیا توقع چیزی برای خودم ندارم

Я бы улетел к облакам – да крыльев нет

دوست داشتم تا ابرها پرواز کنم اما بال ندارم

Манит меня издалека тот звездный свет

نور آن ستاره ی دور برایم بسیار فریبنده است

Но звезду достать нелегко, хоть цель близка

هدف نزدیک اما رسیدن به آن ستاره دشوار است

И не знаю, хватит ли сил для броска

و نمی دانم آیا قدرت کافی برای آن دارم

Я подожду еще чуть-чуть

کمی بیشتر صبر خواهم کرد

И собираться буду в путь

و بعد آماده ی سفر خواهم شد

Вслед за надеждой и мечтой

به سمت رویاها و امید

Не догорай звезда моя, постой

آه ای ستاره ی من نسوز، صبر کن

Сколько же еще мне дорог предстоит пройти

چند جاده را باید زیر پا بگذارم؟

Сколько покорить мне вершин, чтоб себя найти

چند جاده را باید زیر پا بگذارم؟

Сколько же с отвесной скалы мне падать вниз

چند بلندی را باید بگذرانم تا خودم را بیابم؟

Сколько начинать все с нуля, и есть ли смысл

چقدر باید از پرتگاه ها سقوط کنم؟

Я подожду еще чуть-чуть

چند بار باید از صفر بیآغازم؟ آیا معنی دارد؟

(Я подожду еще чуть-чуть)

И собираться буду в путь

(И собираться буду в путь)

Вслед за надеждой и мечтой

(Вслед за надеждой и мечтой)

Не догорай звезда моя, постой

(Не догорай звезда моя, постой

 دانلود آهنگ از اینجا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد