Parisienne Moonlight

I feel I know you
I don't know how
I don't know why

احساس می‌کنم که تو را می‌شناسم

 نمی‌دانم چگونه

 نمی‌دانم چرا

I see you feel for me
You cried with me
You would die for me

می‌بینم که چه احساسی (نسبت به من) داری

 تو با من گریسته‌ای

 تو حاضری برایم بمیری

  I know I need you
I want you
To be free of all the pain
You have inside

می‌‌دانم که به تو نیاز دارم

تو را می‌خواهم

تا از تمامی دردهایی رها شوم

که تو (درونم) ایجاد کرده‌ای

You cannot hide
I know you tried
To be who you couldn't be
You tried to see inside of me

تو نمی‌توانی پنهان شوی

می‌دانم که کوشیده‌ای

تا کسی باشی که نمی‌توانی

تو کوشیدی تا درون مرا ببینی

And now I'm leaving you
I don't want to go
Away from you

و اکنون ترکت می‌کنم

نمی‌خواهم که

از کنار تو بروم

Please try to understand
Take my hand
Be free of all the pain
You hold inside

لطفاً سعی کن بفهمی

دست مرا بگیر

مرا از دردهایی که درونم نگاهداشته‌ای

رها کن

You cannot hide
I know you tried
To feel...

تو نمی‌توانی پنهان شوی

می‌دانم که کوشیده‌ای

تا حس کنی…

تا حس کنی…


 

دانلود آهنگ از اینجا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد