رقیب

میگه : تو در مورد اون می دونی اون در مورد تو نمی دونه

این نشون میده تو نزدیکتری !


با خودم فکر میکنم شاید این نشون میده تو از اون محافظت می کنی نمی خوای از دستش بدی

اما بودن و نبودن من

ناراحت شدن من برات مهم نیست


سکوت میکنم

میخنده میگه خودتو لوس نکن

من فقط بغل تو بودم


دلم نمیاد فکر کنم ممکنه غیر از این باشه


اما

خوب نیستم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
Anna دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:38 ب.ظ

اجازه هست چیزی که در مورد خدا نوشته بودی، بنویسم؟

حتما
می دونی که صاحب اختیاری

نازنین یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:08 ب.ظ http://laxwriting.blogsky.com/

یه جورایی به نظر میاد راست میگه که چون تو در موردش میدونی اون نمیدونه پس تو نزدیکتری
اما برام سخته بتونم قبول کنم که چطور میشه به کسی نزدیگتر بود اما اون نزدیکتر نشه چون به هرحال اگر فاصله ای بین دو نقطه هست یکسانه! نزدیکی از هر طرف باشه اون فاصله کمتر میشه به هرحال! البته این ریاضیاتیش بود!! گمونم رو روابط انسانی جواب نمیده

ممنون که میای و میخونی

غیرتم کشت که محبوب جهانی لیکن
روز و شب عربده با خلق خدا نتوان کرد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد