خودم


خودم جان


این روزها می خواهم تو را بغل کنم


یک گوشه ای خودم را بغل کنم


و بگویم


خودم جان


غصه نخور که رفت


من که پیشت هستم


بعد با خودم کمی بخندیم


کمی گریه کنیم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ق.ظ http://suncity2000.blogsky.com

من که خودمو خیلی دوست دارم

این شعرم یعنی اینکه من عاشق خودمم

من ماندم

و

خودم ...

خودم دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

پس یافتی اش!
همین کافیست
برای من


ای آمده از عالم روحانی تفت
حیران شده در پنج و چهار و شش و هفت
می نوش ندانی ز کجا آمده ای
خوش باش ندانی به کجا حواهی رفت

لطفا ایدی یاهوت رو بزار

کارت دارم

خودم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

منتظر بودم!!!!!
کارت فراموش شد یا...؟؟؟

گفتی نیستم

میام چشم

خودم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ http://raha70sh.blogfa.com

گاهی بعضی آدما بدون اینکه من بخوام پر از سوالم می کنن.
و این سوالا انقدر ذهنمو می برن با خودشون که...
خیلی بده که کنترل این ذهن خطرناک حتی دسته منم نیست!!!!
و حالا پر از سواله
پر از سواله از کسی که سمفونی کلماتش درگیرش کرده
بی بهونه میاد
بی بهونه م می ره
شاید این بار بی بهونه رفتنش، کم طاقتی برای رسیدن ب جواب سوالاش باشه
نمی دونم ، نمی فهممش
گفتم که کنترلش دسته من نیست
اگه خط خطی کرد روزگارتو
اگه چیزایی گذاشت یا چیزایی برداشت
سهمش بوده از این سمفونی...
شاید سهمش بیشترم بشه
ولی فعلن...!!

شاید

اما تقصیر اونه که من اینجوریم

تقصیر اونه ...

خودم چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://raha70sh.blogfa.com

خودم رو می گم!!!

خود خودم

خودم چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

گفتم که سراغ وبم می رم
اما آی دی نه!!!
اونجا وقتمو زیاد می گیره
الآن که باید تند تر برم سر زدن به اونجا
...

سلام
ممنون که سر می زنی و می نویسی
من این روزها کمتر فرصت میکنم به دوستان سر بزنم
گرفتاری
دوری
دلتنگی
و همه حس های خوب و گاهی بد
بگذریم
امیدوارم خوب باشی
خوبه که آدم مخاطب خاصی داشته باشه
حتی اگه دور باشه
و سرش هم شلوغ
ولی همین که هست خوبه
خوب
روز و شب خوبی داشته باشی


راستی نمی دونم چرا نمی شه برات نوشت
کد تایید نمییاد
نمی دونم اشکال از سیستم منه یا چیز دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد