اشک

وقتی یه دختر به خاطر یه پسر اشک میریزه ....
یعنی واقعن عاشقشه ،
اما ....
وقتی یه پسر به خاطر یه دختر اشک بریزه ؛
یعنی هیچ وقت دیگه نمیتونه دختر دیگه ای رو مثل اون دوست داشته باشه ...
وقتی یه دختر به خاطر یه پسر اشک میریزه ....
یعنی واقعن عاشقشه ،
اما ....
وقتی یه پسر به خاطر یه دختر اشک بریزه ؛
یعنی هیچ وقت دیگه نمیتونه دختر دیگه ای رو مثل اون دوست داشته باشه ...

نظرات 5 + ارسال نظر
دیوانه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

وقتی یه دختر اشک میریزه
یعنی عاشقه
ولی یمدت بعد این عشقش واسه پسر میشه عادت...
عادت!

عشقبازان چنین مستحق هجرانند ...

دیوانه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

زندگی ساده است...
به سادگی نبودن تو...
و به سادگی شکستن من...

شکستن

گفتنش ساده است

تحملش ساده نیست

به درد عادت نمی کنیم

عادت

نمی کنیم...

دیوانه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

بی هوا...
وارد هوایم شد...
به دنبال دلیل نبودم گفتم

بمان...

و او در نهایت در چشمان منی اسیر شد
که او را درک...

نه...

ترک کردم...

این عین زندگی من بود و حالا تنها ارزوم اینه:

روزی اگر نباشم مرا ببخشد و زیر لب بگوید:

یادش بخیر....

فکر کنم خیلی پرتوقع باشم

بنظرت هادی منو بخشیده؟

عشق برای مرد یکدفعه است

بقیه اش وقت تلف کردنه

نمی دونم عشق اولش بودی یا نه؟

خودم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

درد باید پیش فراموشی لنگ بندازه
این تنها خاصیت همیشگی بشره.



این روزها
عشق و اشک
رنگ کاغذ های سبز دارد!!!
نمی ارزد کلمه ی عاشقی
برای عاشق ب کار بردن

همواره بی خبر از راه می رسد ...

همواره !

خودم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

...

!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد