بی انصاف

بی انصاف.....

با کدام لالایی

 وجدانت راخوابانده ای !

که این چنین


بیخیالم شده ای ...


دستم از تو خالیست
اما دلم!
تا دلت بخواهد از تو پر است....


نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

الان رابطه ها یه جوری شده که اگه یکی خیانت نمیکنه فک میکنه داره بهت لطف میکنه

مشتی رضا شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ

دختره تو چت میگه دیگه از جندگی خسته شدم !
میگم مگه تو جنده بودی ما خبر نداشتیم !؟
میگه نع ! بی ادب ..
میگم پس چی ؟!
میگه دالم لوس حلف میجنم ! جندگی یعنی زندگی دیگه !! :|
ینی من سرمو بکوبم به دیوار کافیه یا پیشنهاد بهتری دارین

مشتی رضا شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

دختره نوشته بود : “جــای خــالی تــــو رو اِنقـد بـــا چـشام آب میدم تا بـــــاز کـنــارم ســبز بشــی . .!!”
.
.
.. فکر کنم مخاطبش یونجه بوده

باشماق یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

وقتی گفتم با اولین رویش بهاری
در بین لاله های وحشی
فراموشم خواهی کرد
باورت نشد

نگسستم

نرمیدم...

دیوانه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

دیوانه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

این مطالب قشنگ اسم و نشون می خوان
چرا خودتو معرفی نمی کنی؟

سلام

شما اهل تبریز هستید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد